Dag 3 - Mina föräldrar

Glömde att göra dag 2 igår. Så jag hoppar till dag 3 istället!
Mamma: Bor i Hällefors tillsammans med sin nya man Linus Stenberg. Han har bott tillsammans med oss sedan jag var ett & ett halvt år. Så han är nästan som en riktig pappa för mej. Mamma är väldigt snäll, hon vill mitt bästa. Men vi har väl våra små tjafs ibland.. Men det har väl typ alla med sin mamma ;) Men jag älskar henne väldigt mycket ändå, världens bästa mamma är hon också!! :*
Pappa: Bor tillsammans med sin nya sambo Git Johansson. Har gjort det i några år nu. Är glad att Git kom till våran familj faktiskt. Hon är snäll & så. Men jag har väl haft mina små tjafs med henne också. Pappa & jag, ja. Vi är väl inte direkt bästa vänner, om man säger så. Vi blir osams om det mesta. Men det löser vi fort sen. & jag älskar dom!!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0