!!

Det här känns riktigt bra ska ni veta!! Jag kan allting till matteprovet som vi ska ha imorgon, helt sjukt ju :o Första gången jag har ansträngt mej riktigt mycket för att fatta ju, haha. Har även gjort klart so läxan som vi fick idag, men den ska ju också vara klar tills imorgon så.. Hemkundskaps läxan skrev jag bara lite på, men gör klart den imorgon på lektionen. Har även en äcklig tyska läxa tills på torsdag som jag måste ta med hem imorgon & plugga på, usch jag hatar verkligen tysta, är den värsta lektion som finns ju!!! :O
Menmen..
Imorgon slutar jag kvart i fyra, eller kommer nog sluta tidigare eftersom vi har mattaprov det sista vi har. Men i alla fall så efter skolan imorgon ska jag vara kvar tills träningen börjar vid klockan fem. Mellan träningen & skolan så ska jag nog sola & äta något litet. Någon som vill med & sola? :) thihi. Sen hem & splugga efter träningen, wiiiiie!! HA-HA
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0