Har inte...

Har inte bloggat på ett tag nu. Så tänkte göra det idag!
& det där med dom där 29 dagarna skiter jag i. Jag orkar inte, haha. Aja, snart börjar skolan igen. På onsdag.. Inte så roligt att komma tillbaka, men ändå är det det på något sätt. Man får liksom träffa alla man inte har träffat under lovet. Men helst skulle jag vilja ha mer lov!! Hur som helst.. Mitt lov har varit toppen, jag har mest varit med syster E & sötnosen E. Så jag har haft mest roligt det här lovet, nästan aldrig haft tråkigt, någon enstaka dag bara. Har varit till Örebro & handlat & varit på gustavsvik. Så jävla roligt!! :D Men självklart så kom jag inte hem där ifrån utan att vara blåslagen & öm i kroppen.. Med det är lätt värt det!

Nu den här helgen som var nyss har jag varit med sötnosen E hela helgen. Ända sedan i torsdags tror jag. Jag sov hos henne i torsdags för vi skulle upp tidigt & åka till gustavsvik. Hade riktigt skoj där som sagt, sen när vi kom hem på kvällen så sov jag hos henne då också. MYS! & i lördags sov hon hos mej, blev en hel del mys då också, kollade på film, pratade, åt lite godis o.s.v. Sedan på söndagen (igår) så vaknade vi vid fem i ett ungefär. Inte bra!! Men då gick vi ner nästan direkt för att äta frukost sen gå er & sola. Bra gott att sola var det!! Sen blev det hem & glo mer film & ha mys. Så den här helgen har jag badat & bara myyyyyst! :*


Nej, nu orkar jag inre skriva mer, ska fortsätta att kolla serier & film nu. pussssen!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0