Glasögon!

Var i Örebro idag med mormor & morfar. Först åkte vi till sjukan för morfar skulle kolla sina ögon. Sen efter det så åkte vi till stan till Smart Eyes för att jag skulle kolla min syn, har haft lite problem med den. Jobbigt att läsa o.s.v. Så nu har jag kollat ut ett par snygga glasögon! Silvriga, små fyrkantiga & ganska stora :) hihi Hoppas att ni tycker att jag passar i dem sen när jag får dem, men egentligen är det ju skitsamma, det är ju jag som ska ha & trivas i dem ;) mhihi När vi var klara i stan blev det ut till Marieberg en stund. Helt slut i fötter, ben & rygg. Men det går allt att tänka bort när man är i närheten av kläder & allt! Jag fick/handlade lite små grejer bara, det kommer nog upp lite senare här på bloggen :) Det blev i alla fall ett linne, en bh, militär grönt nagelack, deodorant, två ringar & ett par örhängen! Väldigt glad att jag hittade ringarna!! Brukar aldrig hitta några fina ringar annars. Jag är väldigt nöjd med denna dag, tack mormor & morfar. Älskar er ♥
Nu alldeles snart ska jag duscha, sen blir det nog tv:n eller datorn en stund. Sen sova, såååå skönt!
Natti alla :*
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0