Söndag = helgen är slut!

Då var helgen slut.. IGEN. Helgen hinner ju knappt börja innan den är över!
Aja, den här helgen har jag inte gjort alls mycket faktiskt. I fredags så var jag hemma hos farbror med familjen & kollade på handbollen, riktigt trevligt! Men hade nog varit trevligare & mysigare om kusinerna & bror hade varit där också! Menmen.. Blev en rätt tidigt kväll då också. & igår (lördag) så var jag med Bästa vännen, underbart! Vid klockan sju så åkte bästa, jag, J & E hem till deras mamma för att äta mat. Det var riktigt gooood mat kan jag lova, MUMS! Kollade på fångarna på fortet gjorde vi där också, sen hem & bara chilla framför tv:n :)
& idag (söndag) gick jag upp ungefär vid tjugo i tio. För att hinna vakna till & göra mej redo för att spela match. Men matchen gick väl inte sååå himla bra.. Men vi börjar spela bättre & bättre för varje match nu. Bra brudar!! :* efter våran match blev det att kolla på a-lags matchen. Det gick inte så bra för dem heller idag, men dem spelade också bra såklart. Inte direkt bra domare hade dem, dem sög verkligen!! :O U S C H.
Nu snart blir det i alla falla att äta något, tror jag dör av hunger snart! SOLSIDAN IDAG, så jeeeeffla bra!! :D
Skola imorgon också.. Ysch! Men imorgon går jag bara till ungefär halv elva elva, sen in till Örebro & kolla synen, hehe! Lycka till till mej ;)
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0