Första skoldagarna & helgen

Började skolan i onsdags då. Det var väl roligt att få träffa alla i klassen & så, men inte roligt att börja skolan.. Men vi fick reda på en rolig sak i klassen. Vi ska få en lillebror eller lillasyster i klassen, wiie! Aja, det var naturligtvis en helt vanlig skoldag redan första dagen, men den gick fort, det gjorde även torsdagen & fredagen!

Igår (fredag) slutade jag vid halv tre, men var kvar i skolan till ungefär fyra, för att slippa gå hem ;$ haha. Mamma slutade jobbet vid halv fyra men vart kvar där en stund. Sen när jag ringde henne sa hon att hon skulle åka då. Men när hon hade åkt en bit så glömde hon mej, så hon fick vända igen :) haha. Tror att mamma börjar bli lite glömsk kanske?
Men men, sen när jag kom hem så böt jag om fort som fan & drog ner till sporthallen för att träna innebandy med pojkarna. Det var väl roligt, men trodde att jag skulle dö där ett tag :o
Efter den träningen så åkte jag hem till mamma, duschade, packade & gick ner till pappa.
Min fredags kväll blev framför datorn med film, serier, popcorn & dricka :) Det var rätt skönt att inte göra någon speciellt faktiskt, bara vara hemma & slappa för sej själv! Men det blev en väldigt sen kväll/natt.. Inte bra, inte bra alls!
& idag vaknade jag vid ett tiden, för då kom storebror in & typ skrek att jag skulle gå upp för att det var mat. Lika bra att man lyssnade, så gick ner & åt med dom. Men var inte direkt hungrig.. Nu sitter jag här & ska försöka komma på någonting jag kan göra idag, som inte är så jobbigt & ansträngande ;) Har ju förfan världens träningsverk i hela kroppen :o Först ska jag nog åka upp till mamma & hämta restan av mina kläder & det, sen hem till E & kolla hur hon mår. Resten av dagen blir det väl att kolla på film. Tidig läggdags idag också!
Har match imorgon i Örebro mot ÖSK. Känner på mej att jag typ inte kommer orka så mycket, men jag ska göra så gott jag kan i alla fall! Samling vid kvart över tre & matchen började vid fem eller något tror jag ;) Lycka till till oss brudar :*
Du i mina drömmar, hela tiden.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0