10:23

Godmorgon! Idag vaknade jag riktigt tidigt emot vad jag brukar göra. Men det var bara för jag var tvungen att vakna tidigt idag.. För idag har vi mycket att göra här hemma! Ska snart gå ner och äta frukost, sedan ska vi väl åka iväg och handla massor med mat som ska med på semsestern. Och när vi kommer hem igen ska jag packa det allra sista som ska med. Ska även se till så att Alice har med sig allt hon behöver. Ojoj, det är mycket nu! Ska även hinna med att duscha och raka benen, herregud! Stress, stress, stress.. Aja, nu kan jag inte ligga här i sängen och lta mig längre, upp och hoppa!! Skriver kanske senare under dagen, om jag hinner förstås.. PUSS
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0