Din närhet får mig att le.

God kväll! Jag tänkte bara berätta lite snabbt om vad jag har gjort idag. Jag vaknade runt tolv, då jag gick upp & satte mig i soffan framför tv:n & gjorde mammi sällskap. Sedan åkte mammi & jag ner & handlade lite på Billige. För mig blev det en deodorant & en text i trä som ska sättas upp på väggen, texten är "kärlek" i skrivstil. Tack mammi. Senare kom bästis hit, vi gick ner till Git & hälsade på. Där satt vi ett rätt bra tag & bara pratade massa goja. Väldigt trevligt faktiskt!! Sedan kom Alice mammi & hämtade henne samtidigt som de körde hem mig.
När jag kom hem så åt jag sedan tog jag mig en promenad på ungefär en timme. Det är riktigt skönt att röra på sig, speciellt på kvällen, för då somnar du gott sedan när du ska sova. Duschade när jag kom hem & nu sitter jag här i min säng & skriver om vad jag har gjort idag. Jag ska nog alldeles snart lägga mig till ro & kolla på film. Godnatt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0