Du ger mig glädje lika som du ger mig sorg

Igår var jag och Alice barnvakt åt en av världens gulligaste ungar. Vi fick även besök av Hanna som var kvar hela kvällen ungefär. Det var riktigt trevligt! Vi låg i soffan, hade det mysigt, pratade om allt mellan himmel och jord och kollade på film. Vi kom inte hem förrens vid halv två två någon gång tror jag. Vi somnade nästan direkt vi hade lagt huvudet på kudden.
Idag är det först kalas som gäller, eller ja, jag är på kalas nu. Men istället sitter jag här vid datorn för jag vill hem.
Jag vill hem och lägga mig i sängen med alla dessa tankar som snurrar runt i mitt huvud.. Kanske kolla på film och fixa en ram som ska sättas upp i mitt rum med massa bilder på mig och mina bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0