.

Dagarna efter att vi kom hem från Stockhilm har jag inte gjort något speciellt. Jag har haft myskvällar med Matilda. I onsdags cyklade vi ut till sången, vi hade med oss täcke, filt, godis, chips och dricka. Vi satte oss på bryggan och kollade på den fina solnedgången, pratade och hade det väldigt mysigt. Igår vaknade vi ungefär halv ett. Senare under dagen så åkte vi hem till Matilda där vi bara tog det lugnt, spelade spel och kollade på film.
Idag ska jag nog inte göra någonting. Jag ska bara vara hemma och ha det tråkigt verkar det som.. Inte så himla kul en fredags kväll. Speciellt inte när en väldigt bra vän fyller år idag. Men men, så är det ibland. Jag har nyss duschat och ska väl alldeles snart bädda rent i sängen sedan lägga mig i soffan och kolla på film. Ni får ha en bra fredagskväll, så hörs vi kanske senare ikväll eller imorgon. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0