Home sweet home

Nu är vi äntligen hemma igen! Jag har inte kunnat uppdeterat något för vi har inte haft något internet i Motala, tyvär. Men nu är vi som sagt äntligen hemma så nu kan jag skriva hela dagarna om jag skulle vilja det, hoho.. Vi har haft en helt okej vecka, även fast det inte har varit det vädret som vi hade hoppats på att få. Utan vi hade regn och rusk nästan varje dag i stort sätt. Men gjorde det bästa av det.
I torsdags var det Anton som tävlade så det blev en hel dag vid folkracebanan. Han gick inte vidare till söndags tävlingen så det blev ingen final för honom. Linus tävlade på fredagen och gick vidare till söndagen, första heatet gick bilen sönder så han fick bara en poäng, andra heatet vann han och fick sju poäng, så totalt fick han åtta poäng. Han blev reserv semifinalen men fick tyvär aldrig åka något där..
Vi hann även med lite shopping i stan. För mig blev det handlat en blus, två bh:ar och ett par trosor. Jag och Alice fick även en övernattare inne i bussen i två nätter. Riktigt trevlig kille måste jag säga!! Så man kan väl säga att vi har skaffat oss en ny kamrat, hehe.
Jag har för ett tag sedan plockat in allt som jag har haft med mig på folkracefetivalen/resan och har även duschat nyss. Så nu ska jag nog krypa ner under täcket och kolla på film och ta det lugnt. Är helt slut efter de här dagarna i Motala. Blev en del lång nätter sedan upp tidigt på morgonen därpå också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0