I don't mind if you don't mind

Goddag! Natten till torsdag var jag vaken till klockan fem på torsdagsmorgonen.. För att kolla klart på film, hur normalt? Aja, jag vaknade av att mormor ringde vid halv ett & frågade om jag hade lust att komma ner till henne & klippa gräsmattan. Självklart sade jag ja. Jag kom ner till mormor vid klockan ett, då åt vi sedan satte jag igång med gräsklippningen. Var klar efter en timme. Cyklade hem för Matilda skulle komma. När hon kom hit så skjutsade hennes mammi ut oss till sången direkt, härltigt! Vi var där ute rätt länge. Sedan, resten av kvällen var vi med tokarna Emil & Jonas. Skrattade väldigt mycket igår, haha!!! Kom hem vid halv tolv, då lade vi oss & sov direkt nästa.
Idag vaknade jag & Matilda rätt tidigt. Fast vi låg kvar i sängen en stund. Sedan gick vi ner & åt frukost. Nu ska jag alladeles snart äta mat & om ett tag så kommer Alice mammi & hämtar mig för vi ska dra till Örebro en liten sväng. & ikväll ska vi nog ut & träffa folk skulle jag tro. Ha en bra helg sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0