Länge leve längesen som jag minns det var det lätt även när jag trillade omkull


G
odmorgon! Jag vaknade för ett litet tag sedan & ligger i sängen & lyssnar & sjunger med till underbara låtar av Veronica Maggio. Hennes nya album Satan I Gatan är galet bra!! Jag skulle verkligen vilja åka på en konsert med bara henne, tillsammans med mina bästa vänner. Det skulle vara en sjuuuk upplevelse alltså! Nog om Veronica.. för idag, hihi. Idag ska jag inte göra någonting, eller jag har inget planerat idag mer än att jag ska bli med bästis hem runt fyra när hon har slutat jobbet. Ska sova där inatt & det kommer bli såå mysigt ♥
Kanske skriver lite senare ikväll också, men vi får se. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0