Pretty Girl Rock

Godkväll! Jag har varit hemma hos Alice sedan fyra halv fem. Direkt när vi kom hem till henne så åkte vi till stallet ungefär. Kollade på Alice när hon red på fina Wicher. När hon hade ridit klart så frågade hon mig om jag ville rida. Först tvekade jag & trodde att hon skjade med mig. Men nejdå, det gjorde hon inte! Så det var väl bara att få det gjort.. Så jag hoppade upp på hästryggen & red en bit. Det var inte så läskigt ändå & kul är det också faktiskt! Jag blev ju lite småsugen på att börja rida igen hih! Min hästrädsla är borta nu, eller i alla fall det mesta av rädslan. Stor respekt har jag för de stora djuren.
När vi kom tillbaka hem från stallet så badade vi i sjön, först var det rätt så kallt, innan man hade doppat sig. Sedan var det faktiskt riktigt skönt i vattnet. Nu sitter jag här & skriver medans Alice ligger i sängen & väntar på mig SÅKLRT! Nu ska vi ligga & mysa i sängen & kolla på Allsång På Skansen. Mys hela natten lååång tillsammans med bästis vill jag lova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0