Samlar mina tankar i ensamhet innan jag går ut

Idag vaknade jag tjugo över tolv utav att mormor ringde & frågade om jag kunde komma ner & hjälpa till i trädgården. Självklart gjorde jag det! Så från tjugo över ett till tio över tre var jag nere hos mormor & hjälpte henne.
När jag var klar med arbetet hos mormor så cyklade jag hem, duschade, sedan åkte jag ner & handlade med mammi & Linus. & sedan har jag lagat kvällsamaten här hemma ikväll. Jag lyxa till det & gjorde tacos, grymt gott blev det! Så just nu är jag alldeles proppmätt så jag sprängs snart... Nu ska jag nog ligga framför tv:n resten av kvällen & bara gotta mig tillsammans med mammi & lillebror, & Linus en stund som sedan åker till jobbet & jobbar inatt.
Puss, over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0