Singing that melody

Tjena, tjabba, hallå! Igår spenderades kvällen hemma hos Jonas tillsammans med honom, Alice, Matilda, Emil, Marcus, Pontus, Daniel & Kevin. Det var helt okej faktiskt. Det är härligt när man bara är några få som umgås & har det trevligt istället för att vara på någon dunderfest där volymen på musiken är max & där det är övermycket folk!! Tack till er mina underbara vänner ♥
-
& idag då? Idag har jag varit en stund med Matilda, vi drog ner till torget för att kolla på alla coola & snygga bilar, trevligt. Efter allt där nere var klart så fick vi oss en åktur med morfar i porschen. Vi åkte till Grythyttan & släppte av Matilda hemma hos henne. Sedan åkte vi tillbaka till Hällefors & nu sitter jag här vid datorn efter att ha suttit & pratat lite med mammi & hennes vänninor som nu är på 40-årsfest hos Anneli. Linus jobbar så ikväll ska jag vara barnvakt åt lillebror & Philip. Vi får väl se hur detta går.. Men det ska nog gå bra!! Det blir nog massa mys, film & lite småsnask att mulla i sig, hihi. Hoppas att alla får en jätte trevlig kväll ikväll!!
-
Sedan vill jag bara säga att jag saknar min vän Olivia som nu är i USA & lever livet. Massa pussar & kramar till dig gumman ♥ Love ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0