Three fucking lovely days

Nu är vi hemma från underbara Stockholm. Jag har haft tre jätte bra dagar tillsammans med familjen & Alice. Vi har skrattat & skojat nästan hela tiden, så himla härligt! Vi åkte ju upp till Stockholm i torsdags & kom fram på kvällen någon gång. Bilresan dit gick bra & väldigt fort faktiskt, skönt det. När vi hade packat upp allt & bäddat sängarna så tog vi en promenad, & vi virra naturligtvis bort oss, haha!! Så vi gick en väldigt LÅNG promenad...
Dagen efter, på måndagen så tog vi tunnelbana in till stan & sedan tog vi Djurgådsfärjan över till Gröna Lund.
Vi åkte massa attraktioner om & om igen, det blev hur mycket skratt & skrik vill jag lova. Jag tror nästan att jag & Alice hördes över hela Gröna Lund, haha. Vi gick även spökhuset, tillsammans med Linus. Jag höll i Linus & Alice höll i mig. Jag har aldrig i hela mitt liva varit så rädd som jag var då.. FY.
Jag & Alice åkte till & med frittfall!!!!! Jag fattar verkligen inte hur vi vågade göra det.. Det var så sjukt läskigt & SÅ JÄVLA HÖGT! Kan ju säga att det var första & sista gången jag åkte den attraktionen.
Igår innan vi åkte hem så åkte vi & shoppade lite i Täby Köpcentrum. Lovely. För mig blev det bara handla på rean. Det var verkligen rea ÖVERALLT. Aja, jag köpte två par örhängen, en jumpsuit & en topp. & så fick jag ett par gladiatorskor av mammi. Tack mammi, älskar dig!!
Idag ska jag & mammi ut till stugan & fixa lite i det härliga vädret, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0