Sanningen är den som skadar mest

Idag ska jag ha en mysdag för mig själv i sängen och kolla på en sjukligt bra serie. Desperate Housewives.  Ja, det är väl allt jag kommer att göra idag skulle jag tro. Det är inte direkt så roligt väder ute, så det finns inget annat att göra. Aja nog om det.
Imorgon ska jag börja packa också. Ska bli härligt att komma bort från Hällefors ett tag, slippa tänka på allt som snurar runt i mitt huvud just nu.. Och det bästa med allt är att bästa vännen ska med. Så det här kommer nog bli toppen! Hoppas bara att det kommer bli bra väder, sol och värme så man kan bada och sola bara, hihi.
Nu ska jag fortsätta kolla på Desperate Housewives och äta chokladmuffins, mums! Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0