Old friend, why are you so shy? Ain't like you to hold back or hide from the light

Vaknade tjugo över ett idag.. Så hela förmiddagen var borta. Men så går det när man sitter uppe hela nätterna och kollar på film. Nu har jag kollat klart på andra boxen av Desperate Housewives och väntar nu på den tredje.
Det jag har har hunnit med idag är att hänga tvätt, följa med Linus till Skarped och hämta däck, gastup och lite annat. Senare cyklade jag ner till mormor för att hjälpa henne och klippa gräset. Det gick bra och rätt snabbt. Nu sitter jag i soffan och gör ingenting, men ska alldeles snart duscha, sedan kolla över det sista som ska med på våran lilla semester.
Vi hörs nog imorgon, tjaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0