Your kiss is like a drug for me

Godkväll! Idag har jag inte gjort ett dugg. Jag har bara tagit det lugnt, kollat på en film sedan suttit ute i solen och försökt fått lite färg. Och det har faktiskt gett lite resultat. Vid halv fyra fyra tiden åkte jag, lillebror, Philip, mamma och Linus ut till Lilla Hawaii och låg där på den underbara sandstranden. Blev inge bad för mig. Vi kom hem runt klockan åtta ungefär då mamma och Linus började göra mat nästan direkt. Jag plockade in tvätten sedan duschade jag och efter det var det mat. Nu ska vi snart sätta oss framför tv:n, hela familjen, och kolla på film och mysa!!
-
Och på tal om något helt annat så har jag nog faktiskt bestämt mig för att jag ska ta folkracelicens, så jag också kan tävla lite, hoho. Men vi ser väl hur det slutar, om jag tar det eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0