13062011

Idag har jag inte gjort någonting alls nästan. Det ända nyttiga jag har gjort är att puttsa lite fönsyer till mammi, plockat ur & in i diskmaskinen. Annars har jag bara legat framför tv:n & kollat på film hela dagen.. INTE okej!! Men runt 19.00 så kom bästis hit så åkte vi ut till sången med Marcus för ett kvällsdopp. Men det var bara jag & Alice som badade. Men trodde att jag skulle få bada själv ett tag, för det tog en stund innan Alice kom i, hehe.
& när jag kom hem så hoppade jag in i duschen direkt, sedan började jag kolla på film igen. Känner mig som en äkta soffpotatis just nu.. haha. Just nu kollar jag på Hannah Montana The Movie, den är fasen askalas bra ju!!
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen. PUSS
-
Saker & ting förändras men du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta min vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0