Änglavakt

Igår var jag med om en hemsk händelse. Men jag är obeskrivligt glad att alla klarade sig så pass mycket som vi gjorde. Man kan ju säga att vi hade änglavakt igår!
♥ till er som var med.
-
Inatt har jag inte sovit alls mycket, har bara sovit kanske fem timmar. & jag är verkligen trött men kan inte sova..
Aja, idag ska jag i alla fall vara med Matilda & senare drar vi hem till våran bästa vän Alice & äter tårta & firar henne på sin födelsedag!
Till dig från mig: Du är en obeskrivligt bra & underbar vän. Med dig kan jag prata om verkligen allt. Om jag är ledsen, mår dåligt & behöver stöd så finns du alltid där, hela tiden. Vi har många bra minnen tillsammans, som aldrig blir glömda! Vi har haft våra små tjafs, men har löst det varje gång. & det är för att vi har äkta vänskap, som är så himla s...tark!! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, för du är en stor del av mitt liv & du har en rikigt stor plats i mitt hjärta gumman. Du betyder allt för mig & jag älskar dig mest ♥
 

-
& så vill jag säga grattis till Olivia, en av de bästa, som också fyller år idag!
Till dig från mig: Du är en speciell person för mig & jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0