Blixtar & dunder

Godmorgon! Idag vaknade jag inte så himla sent ändå, skönt!
Idag blir det väl en filmdag efter som vi har det vädret vi har.. Jag skulle egentligen ha klippt gräs hos mormor idag, men så blir det ju inte. Skulle redan ha klippt det igår, men så blev det inte. Så igår morse gick jag upp klockan nio i ONÖDAN.. Men då blev det film-mys med lillebror istället. & vid halv tre drog vi in till Örebro, jag, mammi & lillebror. Sedan hämtade vi upp storebror vid hans lägenhet också. Ut till Marieberg köpcentrum där jag skulle kolla efter en fin klänning.. Men fanns det någon? NEJ. Så jag köpte lite annat för pengarna..hihi. Det blev ett par ljusa navelhöga jeans, en typ tunnstickad trekvartsärmad svart tröja, ett vitt linne & ett silvrigt halsband. Är mycket nöjd!
Kanske lägger in bilder senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0