I feel good, when I am with you

Heej, har inte hunnit bloggat någonting sedan jag bloggade sist, vilket var i onsdags. Så nu tänkte jag berätta vad jag har gjort under de här dagarna.
I onsdags var jag ju i stugan & hade det underbart mysigt tillsammans med mammi & lillebror. Vi åt grillat, satt & pratade sedan kollade vi lite på tv/film & sedan lade vi oss.
-
Torsdag vaknade jag runt tio. Gick upp fick väldigt god frukost, jordgubbar, vattenmelon, fil & massa annat gott!
När vi hade ätit frukost så började jag & mammi att måla stugan, det var rätt jobbigt & fick färg nästan överallt, så nu är min jacka förstörd.. Bra jobbat Hanna, bra jobbat!? Aja, senare så körde mammi hem mig till Hällefors så jag fick duscha & fixa innan Alice skulle komma hit. När hon kom så gjorde vi oss klara så gick vi vidare hem till Sofia. Kvällev var väl helt okej. Blev en hel del skratt faktiskt, tillsammans med Alice, Daniel, Olivia, Jimmy & Sofia! Tack till er ♥
-
Fredag drog jag & Alice med mammi ut till stugan & sov kvar där. Vi hade en toppen kväll med massa fotografering, bad, paddlande, båt åkande & massa annat skoj. Lillebror & Philip var också med & det var naturligtvis trevligt. Det var riktigt skönt att bara vara i stugan & må livet. Ligga i solen & bra jobba på brännan, UNDERBART.
-
Lördag vi kom hem från stugan vid ungefär klockan ett & sedan kom Jarmo & hämtade oss. Åkte ut till Alice, sedan till stallet för Alice hade träning med Wicher. Det såg ut att gå bra för dem. Vi var i stallet ungefär två-tre timmar. Sedan åkte vi hem till Alice igen, vi skulle bada i sjön, men det gick väl inte så bra direkt, haha!! Vi gick i till midjan ungefär.. Så det blev en dusch istället. Matilda kom även & var med igår, det var väldigt skönt att få träffa henne igen!!! & gårdagens kväll spenderades tillsammans med Jocke. Vi åkte in till Filipstad en stund & hälsade på grabbarna i garaget. Det vi gjorde under kvällen var i princip att prata med folk. Det var väl helt okej!
-
Idag söndag ska jag storstäda mitt rum hade jag tänkt, efter jag är klar vid datorn. Det är nog det jag kommer orka/hinna göra idag skulle jag tro.
-
Lite bilder från stugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0