Kalas!

17072011
I fedags fyllde ju Alice 15 år, & det gjorde även Olivia. Så i fredags så åkte jag & Matilda hem till Alice för att fira henne. Jag tror att hon blev nöjd med pressenten hon fick faktiskt! Vi fick en superduper god tårta, det var bara chokladsmet på den! Den var riktigt god för att bara vara choklad på den. Senare så åkte vi till Hällefors för lite partaj! Det blev hem till Anton, sedan hem till Hanna! Tack till er, det var riktigt kul!!
18072011
Igår var det storkalas hemma på Bokvägen! Mammi hade 40-års kalas. Det kom ungefär 40 stycken, så fullt hus hade vi! Men jag & Alice låg mest uppe i en varsin soffa & kollade på Desperate Housewives avsnitt. Alice fick hela boxen när hon fyllde år! Så nu finns det ju att göra under sommarlovet, hoho. Aja, istället för att ligga inne i soffan hela kvällen så tog vi en cykeltur runt Hammara, sedan gick vi till viking & åt. Ungefär vid klockan tio halv elva drog vi hem till Jonas med honom, Emil, Daniel, Marcus, Victor & Anton. Fyra av killarna körde ölspelet så det var roligt att kolla på, hahaha!! Jag & Alice drog hem rätt tidigt & när vi kom hem så var vi lite sociala med folket som var kvar, sedan somnade vi direkt när vi hade lagt oss i soffan ungefär.
19072011
Idag fyller farmor Beda år, så idag ska jag på kalas också! Eller ja, jag är där nu, men gick upp till datorn för att blogga lite, snällt va? haha. Har nyss fått jättegod mat i alla fall & snart blir det kanske nog fika också.. Kommer ju ha gått upp flera kilo innan sommarlovet är slut.. När jag kommer hem så ska jag i alla fall plocka i ordning på sovrummet (om jag orkar) & sedan ska jag bara lata!!
DENNA HELG HAR VARIT SUPERDUPER BRA! TACK TILL ER SOM HAR GJORT DEN, ni vet vilka ni är ♥

You are like a drug for me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0