Smile

Tjenare! Igår var jag ner till mormor & klippte gräset. Senare under eftermiddagen åkte jag ut till sången tillsammans med Alice, sedan kom Matilda också ut, även Anton & Rasmus. När Alice, Anton & Rasmus hade åkt hem så kom Casper & Jonas ut en sväng. Vi satt & pratade & hade det trevligt. Sedan kom mammi & hämtade mig & Matilda som sov kvar inatt. Imorse vaknade vi ungefär halv tio, gick upp åt frukost sedan cyklade vi ut till sången & kom dit vid halv tolv efter vi hade handlat & lite sådant innan vi cyklade dit. Vi har varit där ute hela dagen, från halv tolv & kom hem runt halv sju sju. Både jag & Matilda är helt sönderbräna i speciellt ansiktet sedan lite här & där.. INTE bra! Så nu har jag riktigt j*vla ont i ansiktet.. Jag kan ju inte ens skratta utan att det gör ont.. Så nu blir det att gömma sig för solen i några dagar istället för att leta efter solen!!!
-
Imorgon ska jag ner till mormor igen för att hjälpa henne med att städa källaren tror jag. Sedan kanske iväg på kvällstävling (folkrace) i Filipstad med familjen. Ha det gott, pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0