Solstråle

Hejsanhejsan! Idag har det varit en underbar dag, solen har varit framme hela dagen, super härligt alltså! Idag har dagen spenderats ute i Sången på folkrace med bästa vännen. & massa andra trevliga människor! Så idag har man jobbat en del på brännan!! Efter folkracen var slut så drog jag, Alice, Jonas & Marcus ut till storsand. Det var jag & Alice som badade först, för killarna tyckte det var så kallt (fjollor), men till slut så badade de också, haha! Men det dröjde ett tag ;) Nu har jag precis varit & handlat med mammi till morgon dagen då jag ska ut & paddla med klassen. Ser fram emot detta, speciellt att få träffa David som har varit borta en vecka nu!!!!
-
Igår skrev jag ju att jag skulle storstäda mitt rum, men blev det så? Nej.. För jag fick ligga i sängen & ha världens värk i magen istället.. Så jag mådde ju inte sådär jättebra igår. Så det får bli att storstäda rummet någon annan dag, & det MÅSTE verkligen göras snart kan jag tala om!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0