That's way I say so

Hejsan. Igår städade jag först mitt rum när jag vaknade vid nio på morgonen. Sedan vid klockan tolv gick jag ut med Asta (hunden), sedan gick jag ner till centrumhuset för att åka iväg & äta med Alice & hennes pappi. Vi åkte till Grythyttan & åt där, gott! När vi kom tillbaka till Hällefors så var jag kvar på jobbet med de istället för att sitta hemma helt alone & ha tråkigt. Var där till tre, för sista timmen skulle Alice på fotmassage, gott för henne. Efter hon hade varit på fotmassage så åkte vi hem till henne så hon fick duscha osv. Efter det tillbaka till Hällefors, hem till mig. Åt vi sedan gick vi ner till Hällevi för att kolla på fotbollsmatch. Vi var inte kvar hela matchen. Sista stunden gick vi upp till Klockarhagsskolan för att kolla på bygget.. haha fråga inte varför! Aja, sedan åkte vi hem till Alice, & så sov jag där inatt! ♥
-
Idag väckte Helana (Alice mammi) oss vid halv sex för vi skulle åka tillö Karlskoga. Alice & Oskar skulle till trafikskolan & köra upp till sitt AM-kort. Alice klarade det & det gjorde nog Oskar också! Medans de var ute & körde så har jag inte gjort ett piss.. Det var Oskar som började köra. De körde TRE timmar var ungefär.. I alla fall, när Oskar körde så satt jag & Alice & tränade på teorin. Kul? NEJ. Efter ett tag tröttnade vi, så då tog vi lunch i två timmar. Vi gick runt i alla affärer & kollade sedan gick vi & åt också, på donken.. HEHE. & vid klockan ett så var det Alice tur att köra i tre timmar.. Vad gjorde jag då? Jo, jag satt där inne på trafikskolan, i en liten fotölj som ett mongo & sov nästan.. & jag vet ej varför jag följde med heller, haha.
Men nu är jag hemma & sitter framför tv:n & tar det så lungt som möjligt!!! & det blir nog natten här snart, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0