The moment I met you

Hello! Idag vaknade jag halv ett, så hela förmiddagen var ju borta ungefär.. Men det var lugnt, jag hade ändå inge viktigt att göra idag!! Så när jag vaknade gick jag ner & åt frukost tillsammans med lillebror & efter det lade vi oss framför tv:n & hade film-mys. Vi kollade på gamla Beck filmer, riktigt bra är de!!
-
Jag kom väl inte upp från soffan förrens vid klockan fyra.. haha. Då mammi kom hem & vi fikade, bulle & saft, MUMS! Efter vi hade fikat så cyklade jag & lillebror till samhället & fixade present till Björn som fyller år imorgon. Vi var också in på pekås & handlade flingor av Jimmy som satt i kassan med sin fina pekåsklädsel!
-
När vi kom hem så började jag storstäda mitt rum, rensade garderoben, dammade, damsög, skurade, ställde in min nya säng (:-D) & bäddade rent i sängen. Så nu har jag ett väldigt rent & fint rum, hihi. Nu är det ju bara det såra kvar av allt.. Att kunna hålla det såhär mer än bara imorgon!!!
Ja, det är allt jag har gjort idag i stort sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0