I can feel your heartbeat next to me

Hejhejhej! Idag var det sista vanliga skoldagen innan vi går på sommarlov! Så himla skönt!
Vi har inte haft direkt några lektioner idag, utan typ bara lämnat in alla böcker osv. Jag har även kollat på studenten, är så himla glad för mina vänners skull!! Det var riktigt kul att kolla på! Nu är vi lediga torsdag & fredag, & även måndag nästa vecka. Nästa vecka på tisdag ska jag paddla med klassen, onsdag ska jag öva inför vårshowen, torsdag har vi vårshowen & sedan på kvällen ska jag servera niorna på deras middag! & på fredagen är det avslutning sedan SOMMARLOV!!!!!
-
Nu alldeles snart ska jag dra ut till stugan tillsammans med mammi & lillebror för att sova i nya stugan, mysigt!
& imorgon ska jag vara med Alice & sedan träffa sötnosen, förhoppningsvis!?! :* hihi
Ha det bra, puss kram & nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0