SOMMARLOV

HEJ. I torsdags hade vi servering för niorna & det gick riktigt bra. När vi var klara med disken & allt så fick även vi vara med & dansa & ha kul, vi som serverade. Det var en väldigt härlig kväll!! Nu längtar man tills man själv sitter där & blir serverad av åttor, hehe. Aja, vi kom hem ungefär vid tolv & somnade vid halv ett någon gång.
På fredag morgon gick vi upp klockan sex, duschade & fixade oss till skolavslutningen. Blev ingen avanserad fixning för vi orkade typ inte, haha! Igår gick vi på sommarlov, så himla underbart!!!! Nu ska man bara ta det lugnt, hela sommarlovet i stort sätt. Slippa massa j*vla läxor & prov, UNDERBAAAART.
-
Igår var jag ute med mina favorit tjejor, Alice & Matilda. Men innan vi åkte till Hällefors så var vi i storsand en stund, badade lite & hade verkligen SKIIITKUL där. Sedan drog vi först hem till Marcus, där han & Emil var. Sedan tog vi en promenad hem till Jonas som hade fest. Det fanns väl en del trevligt folk att prata med. Men det slutade med att vi ville hem för vi inte hade speciellt kul, + att vi nog var rejält trötta. Så vi kom hem rätt tidigt inatt. Vi somnade nästan direkt när vi hade kommit hem. Så himla skönt! & imorse ringde mammi & väckte mig, sa att ja verkligen var tvungen att åka hem för lillebror låg hemme & var sjuk. & mammi & pappi Linus kunde inte åka hem efter som de är på folkrace.
-
Så nu ligger jag här i soffan & kollar på Jönsson Ligan med lillebror, mysigt. Senare idag vet jag ej vad som händer. Ni som vet vad som händer kan väl höra av er? Nu ska jag vara lite social med lillebror, PUSS.
(vårshowen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0