Take a chillpill

Hejhejhej. Igår hade jag en myskväll med sötnosen Matilda. När hon kom hit så cyklade vi ner till ica för att handla godsaker. Det fick bli gurka, morot & dipp, tuttifrutti ringar, pimpim & en dricka. Det var super gott! Vi låg inne i min säng med hennes dator & kollade på film. Vi kollade på I Rymden Finns Inga Känslor, The Hangover & Never Back Down. Tre riktigt bra filmer!! Vi somnade ungefär halv två två tror jag. & imorse ringde hennes alarm kvart över åtta.. Hon skulle iväg på konfirmationsgrejs. Så när hon hade åkt så somnade jag om, skööönt. & idag ska jag inte göra någonting, riktigt härligt faktiskt! Eller jo, jag ska till kusinen & fira honom till studenten. Sedan ska jag bara vara hemma & ta det lugnt idag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0