Wohoo

Assååååå shiiiiit vad underbart väder det är ute idag, sköönt, göött! Idag har jag varit i Folketshus hela dagen & tränat inför morgondagen. Vi har ju vårshow & allt sådant imorgon, så det blir en rätt lugn dag.. eller? Nej, inte så lugn faktiskt, för när vi har slutat imorgon ska jag hem & göra mig lite i ordning för jag ska servera på niornas middag från ungefär fem till tolv. Så jag kommer vara rätt så slut på skolavslutningen på fredag!! Aja, just nu sitter jag med en pimpim påse & en liten loka, ska läsa lite bloggar sedan ska jag nog inte göra alls så mycket faktiskt. Blir väl bara att chilla. Jag som verklugen ville åka & bada idag med någon av mina bästa eller båd två, men NEJ båda två var upptagna med häst & kalas.. Kul? NEJ!!!!!! Aja nu ska jag fortsätta äta pimpim & dricka loka, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0