:')

Första prao dagen avklarad då da, nu är det bara 9 dagar kvar! Finns ju hur goa, söta & charmiga barn som helst, man blir ju helt knäsvag :o hihihi. Man blir speciellt knäsvag för EN liten kille, hur jäkla söt & go som helst, man blir ju nästan kär! ;) Småkillarna är ju fasen sötare, goare & charmigare än vad alla äldre killar är, om man ändå vore några år yngre ;) Aja, var en bra dag idag i alla fall. Tyckte till & med att det var så roligt så blev kvar två & en halv timme längre än vad jag behövde.. Grym är jag! :D Jag satt & målade & pärlade med barnen, trevligt.
Nu är jag hemma & väntar på att moster ska komma förbi en sväng på fika. Ha det gott!
P U S S // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0