.


Hej, nu var det ett tag sen jag skrev någonting här på bloggen.. Har tyvär inte orkat. Har varit helt jäkla slut efter jag har kommit hem från praktiken varje dag. Ungar är inte lätta att ta hand om ;) haha. Och i fredags (igår) så hade vi utedag hela dagen med skolan, vi var uppe i Hurtigtorpet. Där fick man göra lite olika saker, åka skidor, åka pulka, is bowlig, skidskytte & leka i snön såklart! Det var en helt okej bra dag, men det snöade rätt mycket, så det var ett minus på dagen.. Aja, jag busade med ungarna & åkte pulka någon gång, haha ;)

& idag ska jag ner till sporthallen vid klockan tre & kolla på Silvergruvan - Pålsboda.Kom ner & titta om ni inte har något bättre för er!!! Men fram till dess ska jag duscha, göra mej i ordning osv ;) hihi.
Imorgon (söndag) ska jag vara nere i sporthallen från halv ett till kanske, ungefär klockan fem? Klockan ett har p96 hemmamatch & klockan tre har brudlaget hemmamatch, vi har mot ÖSK. Heja oss!!!
Aja nu ska jag gå & duscha :) Hejsvejs!
P U S S // H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0