Grattisgrattisgrattis...

Idag är det fredag & min, Emilias & Johans födelsedag.. Grattis till oss! :D hih. <Imorse fick jag i alla fall ett jättefint sminkbord av mammi, pappa L, lillebror & hunden ;) Senare idag fick jag en pall till sminkbordet & pengar! Men hela släkten har ju inte kommit än ;) hohohoho!! Just ja, jag fick även ett väldigt bra shampoo av storebror, blev faktiskt lite chockad ;) Blev i alla fall väldigt mycket fika, magen är lika stort som ett jordklot ju ;o Men gott var det verkligen, MUMS!!! Nu ska jag göra mej klar & iordning för en kväll med min älskade syster :* Ha en bra kväll!!
GRATTIS igen till både Emelia & Johan :D
P U S S // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0