"Heartless"

Halloj lördag! Först lite om gårdagens kväll. Var ju med min prinsessa hem från skolan igår, MYS! Så igår kvä'll drog vi till Hällefors & träffade folk, det var trevligt. Hade grymt j*vla roligt där ett tag, men sen blev jag så trött. Så det var skönt som bara den att få komma hem & sova! Vi somnade på direkten typ :o hahah. Hoppas ni också hade en bra fredagskväll!!
Idag, lördag ska jag iväg & spela match som jag kanske har sagt förut? Aja, det är i alla fall våran sista match, vi spelar mot Kumla, som ligger bra till i tabellen.. Men vi ska göra vårat bästa! Snart ner till mormor för att äta lunch tillsammans med henne, sen ner till samlingen vid 13.00! & ikväll ska jag vara hemma & hålla mormor sällskap :) Det var ett tag sen nu.. Aja, ha det gott :*
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0