Hel j*vla slut!

Är helt slut efter helgen, har haft fullt upp nästan hela tiden heela helgen, i fredags gjorde jag kanske inte direkt så mycket. Men i lördags var jag först i sporthallen från tre till ungefär halv fem fem? Sen hem & vänta på min söta lilla prinsessa som skulle komma & sova över, MYS!! Vi hittade några pojkspolingar att umgås med, skjutsade lite folk, sen drog vi till Karlskoga & åt på Max, Eller det vara bara pojkarna som åt ;) Sen åkte jag & prinsessan hem & sov, & det tog inte alls lång tid innan vi somnade, hon kliade mej över hela kroppen nästan, sen somnade vi! :D Det var riktigt sköönt att få sova bredvid en mysig flicka ;* hihi. & vad jag gjorde igår vet ni kanske nog redan. Jag har säkert skrivit redan vad jag gjort i helgen, kommer inte ihåg, & orkar inte titta heller :o SÅ trött är jag!!!

Idag slutade jag halv två från praktiden, som vanligt, sköönt! Direkt jag kom hem så la jag mej framför tv:n för att bara slappa som tusan. Är som sagt helt slut efter helgen, helt j*vla utbränd :o Aja idag, nu snart? Ska jag iväg en sväng med mammi, trevlans!! :* Ni får ha en bra dag, så hörs vi väl någon mer dag :)
H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0