"I am in love, I am in love and I can get enough"

Torsdag, en lugn dag i skolan. Hade matteprov idag också, jag som sa att vi inte skulle ha några prov den här veckan, & inga läxor heller.. Men det har vi också, men inte så mycket läxa, kanske tio engelska glosor. Ska alldeles snart i väntan på min Prinsessa kolla igenom glosorna lite, sen kolla på nästa veckas prov, som är SO, franska revulitionen & fysik, läran om ljud.. Inte SÅ kul, men det måste ju också göras, tyvär. Vad blir det ikväll då när det inte är någon träning för oss? Jo, det blir ju självklart att gå ner till sporthallen för att kolla på a-lags matchen som är klockan 20.00 ikväll!! KOM & KOLLA. Silvergruvan - Lekeberg, kvalmatch 5 för denna säsong! I will be there with my funny friends ;) höhöhöhh. Aja, nu ska jag FÖRST plocka iordning på alla kläder i sovrummet SEDAN ska jag plugga..
Puss.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0