I am in love!


Idag är det FREDAG & HELG, I love it! Vad ska ni göra ikväll då? :) Själv ska jag vara med min underbara syster som jag inte har träffat på väldigt väldigt länge!! Det ska bli så himla underbart roligt att få träffa henne & vara med henne efter den långa tiden som gått sen sist. & vad ska vi göra? Jani.. Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra ikväll,,. Hon kommer inte hem förrens vid klockan sex ungefär, för hon har varit/är i Karlstad. Så fram till dess ska jag duscha, äta & göra mej i ordning!
På tal om något helt annat så har jag fått reda på två prov denna vecka, & jag klarade dem båda, SKÖNT!!
Aja, nu ska jag inte sitta här & slösa bort mer tid utan ska gå & duscha..
Ha en bra helg, så hörs vi!
P U S S // H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0