Lite från helgen

Hejhej!
Idag är det söndag, sista dagen på helgen. Den här helgen har jag gjort rätt mycket faktiskt. I fredags fyllede jag år, så efter skolan kom släkten vid ungefär klockan fyra. Senare på kvällen gick jag hem till syster. Det blev först prat, skratt & musik sedan drog vi hem till en viss honom & kollade på film, trevligt!!
& dagen efter (lördag) blev det att gå upp rätt tidigt för att åka in till Karlstad med familjen, först på lite shopping, sedan kolla på Färjestad - Brynäs. Skulle först ha köpt en dator, men naturligtvis blev det kläder istället :$ hihihi. Hittade två byxdressar till sommarn, skiiiiitfina :D Blev även ett par assnygga solglasögon, bilder kanske kommer någon dag.. & när vi kom hem från Karlstad så kollade jag & familjen på det sista av melodifestivalen, & det var verkligen INTE rätt låt som vann, aldrig.. Den var ju inte ens bra?! hahahaha.
& idag så har vi spelat match, Askersund - Silvergruvan. Vi förlorade med 7 - 2, men vi spelade faktiskt riktigt bra idag. BRA KÄMPAT BRUDAR! Efter matchen stannade vi som vanligt & åt på donken, tjockt.. Men gott ;) & nu är vi hemma igen, sköönt. Nu ska jag sitta framför tv:n & bara ha det gott & vänta på solsidan :D
Ska bli riktigt skönt med prao i två veckor nu, ska praoa på Snäckeskolan. Så har väldigt nära hem.
Aja, nu ska jag fixa lite :) Hoppas ni också har haft en bra helg & att ni får en bra vecka också!
P U S S // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0