"Man kan inte göra ont mot andra utan att skada sig själv"

Söndag. Inatt sov jag kvar hos mormor. Vaknade ungefär vid tio i tolv, det var riktigt skönt att lägga sig tidigt på kvällen & att få sova ut på morgonen! Gick ner direkt & år frukost när jag vaknade, mormor fixade, hihihi. Det var mums! Nästan direkt efter frukosten så åkte jag hem för att hinna fixa lite innan mammi & pappi L kom hem, men jag hann inte så mycket, tyvär! Menmen.. Jag fortsatte att STORSTÄDA mitt rum, för nu är våren på G! Har även fått ett nytt vitt fräscht bord att ställa bredvid sängen av mormor, tack så mycket ♥
& snart ska jag gå ut & gå med en av mina väninnor ;) Nu tjatar lillebror om att han ska ha datorn, så nu ska han väl få den, hahah! Ha det bra, puss! Hoppas att ni har haft en underbar helg föressten.

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0