"My heart is refusing me"

Idag är det torsdag & snart helg, woohooo!  Ska bli skönt med helg, men det har ändå inte varit typ någonting i skolan den första veckan. Dessutom har veckan gått grymt fort.. Det är bara för vi började på tisdagen & inte på måndag, för det är alltid måndagen som går segt, även fast jag slutar halv ett påmåndagar,,. Aja, den här veckan har vi inte haft direkt mycket i skolan som sagt. Hade en läxa, tyska.. Så har inte behövt plugga direkt mycket denna vecka, RIKTIGT SKÖNT! Det kommer nog rätt mycket pluggande nästa vecka då vi har ett rätt stort tyskaprov *puusssst*. Har även läxor till måndag & tisdag, men då behöver jag bara läsa lite..
& idag då? Idag har jag gjort lite hemkundskapsläxa till nästa vecka.. Men orkade inte så mycket, har världens jävla huvudväääärk!! AAAJJ. Så nu ska jag ta det väldigt lugnt innan jag ska ner & träna..
Ha det gott alla läsare!!

P U S S // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0