Sista veckan innan två veckor praktik.

Måndag - Slutar halv ett, hem & plugga resten av dagen. Ska plugga hemkunskap, so, tyska & kemi..
Tisdag - Slutar kvart i fyra, gå & köpa något smått att äta innan träningen som börjar vid fem. Till sporthallen, träna från fem till halv sju, sen antagligen hem & plugga resten av kvällen...
Onsdag - Skolan, slutar kvart i fyra? Sen hem & plugga resten av dagen..
Torsdag - (Provdag) Skolan till tjugo i fyra, hem direkt & inte göra så mycket, vad jag vet än,,. Kanske blir plugga då också, men får väl hoppas på det bästa i alla fall!! & på kvällen halv åtta är det träning som gäller!
Fredag - GRTTIS TILL MEJ!! Hihi ja, jag fyller år, sköönt! ;) Först skolan till halv tre, sen hem & göra sej klar tills släkten kommer på kvällningen. & när dem har åkt hem så ska jag nog åka till min lilla skrutt :*
Lördag - Vaknar, säkert rätt sent.. Sen göra sej i ordning för att åka till Karlstad för att kolla på Färjestad - Brynäs men familjen, mammi, pappi L & lillebror :) HEJA FÄRJESTAD!!!!!!!!
Söndag - Innebandymatch Askersund - Silvergruvan. Önska oss lycka till då!?!? Sen hem & ta det lugnt osv..
Ja, det var min roliga vecka innan dem två kommande prao veckorna.. Ska vara på Snäckeskolan i samma klass båda veckorna, med lekisar & ettor. Undra om jag kommer vara slut sen osv ;)
Vi hörs säkrt senare under veckan också :*
P U S S // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0