Soffan, solsidan & massa mys!

Hejhopp!
Idag är det söndag & helgens sista dag, tråkigt nog.. Idag har jag i stort sätt varit nere i sporthallen hela dagen, från halv ett ungefär till halv fem. Först vid klockan ett så hade killarna match, mot Lillån. Dem vann! Sedan vid klockan tre så hade vi tjejor match, mot ÖSk, & vi förlorade.. Men vi spelade ändå bra tycker jag! & efter våran match så förlje min prinsessa med hem. Efter ett tag så gick vi ner till viking & åt. Blev en varsin sallad, hon tig kyckling sallad & jag tog en ost & skink sallad, GOOOOTT!! Jag var även med henne igår, det var trevligt :) Vi träffade även några andra :) Hade grymt trevligt & roligt igår!! Tack till er som var sociala ;)

Men NU, nu ska jag krypa ner i soffan, men pyjamas & täcke. & äta lite gott & dricka lite dricka, MUMS! Mys med mammi & lillebror & SOLSIDAN ♥

Hoppas att ni andra också har haft en bra helg osv!
P U S S // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0