Tisdag, 1 Mars 2011

(Rätt så gammal bild)
Hej osv..
Idag är det Tisdag & första Mars! Inte så långt kvar till jag fyller år nu, hihi.. Fyller om tio dagar fan!! Jag: WIIIIIIIE!! Ni: K.....t (kbry?!) ?! Men i alla fall, idag var det första skoldagen efter sportlovet, det var väl inte så jobbig dag, pratade mest bort alla lektioner idag också. Haha vi pratade om vad vi hade gjort på lovet & så, blev en hel del skratt åt slalomåkning!! Vi fick även veta att vi ska få en lillebror till klassen också, den skulle heta Kevin eller John, vad tycker ni att den ska heta? :) Själv vet jag inte riktigt vad jag tycker att han ska heta..hmmm? Nog om skolan!!!
Hade träning idag också, skönt att träna. Vi hade en väldigt bra & rolig träning idag, synd att inte alla var där idag bara... Men hoppas alla kommer på torsdag! Blir bättre & bättre på varje träning nu, härligt brudar :D
Vart även kvar på lillebrors träning som var direkt efter våran, som höll på från helv sju till klockan åtta.. E var också kvar eftersom hennes lillebror också tränar i det laget. Vi hade GRYMT jävla kul där ute i korridoren, eller ja först på läktaren ;) Vi pratade lite svängelska med varandra, det här sa bland annat jag " If we talk englisch they maybe think we are fom England" SÅÅÅÅÅ klockrent!! Aja, det var allt jag hade & säga nu, idag, för denna gång..
Vi hörs & syns era små pruttungar :*
P U S S // H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0