"Det är vad som finns på insidan som räknas"

HEJ. Idag var vi ju till Örebro på utbildning/föreläsning som ni kanske vet om ni har läst inlägget från igår.. Det var rätt kul faktiskt, man fikc lära sig en hel del om mobbning & sånt. Utbildningen/föreläsningen var på John Bauer gymnasiet, trevlig & fräsch skola ;) heheh. Även RIKTIGT god mat fick vi!! Aja, nog om det nu..
.
Tänkte berätta lite vad som händer denna helg för mig.
Imorgon, fredag ska jag efter praktiken (sista dagen) hem & packa i ordning mina saker sedan dra ner till skolan för att möta upp Prinsessan för att sedan gå & sola, SKÖÖNT! Efter solningen ska vi hem till henne, ska dela säng med henne då, love it! Så ska vi väl duscha & greja lite & på kvällen? Ja, vad ska vi göra på kvällen då? Hör av er om det häner någon skoj,. Sedan på lördag är det tidig säng uppstigning som gäller för att hon ska iväg med konfirmationen till Västerås & göra någonting.. Så då kör dem hem mig vid ungefär nio på morgonen. Då ska jag INTE gå & lägga mig, utan göra klart för att gå ner till mormor & äta lunch & sedan till sporthallen på samling lite senare på dagen.
Vi har våran sista match för denna säsong (?), vi spelar bort mot Kumla. Lycka till till oss! & när jag kommer hem ska jag till mormor & sova kvar där, mysigt! & på söndag då? Vad händer då? Äsch, ska allt se till att ta & ha en myskväll med Prinsessan tror jag, för jag tycker om sånna dagar tillsammans med henne :* WIIE.
Ni får ha det så bra, så hörs vi!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0