All I need is you

Halloj! Nu är det söndag kväll & helgen är slut om några timmar, tråkigt värre... Men men, det är ju inte sista helgen i livet! Bara måndagen är förbi så går veckan väldigt fort, så är helgen här igen!!
Aja,, den här helgen har jag i alla fall varit med min älskling, som jag inte har varit med på rätt länge. Det har varit en väldigt trevlig helg, även fast vi inte har gjort speciellt mycket.. Vi var mest hemma & pratade om allt som hänt under tiden vi inte har varit med varandra, så det fanns en hel del att prata om :) Sköönt att få prata med henne om allt som hänt osv, & jag tror även att hon tyckte det var skönt att få prata lite. Det har varit en riktigt bra helg för mej. En väldigt efterlängtad helg, speciellt att få träffa min älskling!! Nästa helg blir nog också med henne, hoppas jag på :*
Idag har jag bara legat hemma framför tvn & latat mej tillsammans med mammi. Enda sen jag vaknade ungefär vid halv tolv så var det skidtittade på tvn fram till ungefär klockan tre fyra? Sen kollade jag & mammi på en RIKTIGT bra film hmm.. jag kommer inte ihåg vad den heter. Det var en romantisk komedi film, hur suverän som helst! :D Fick även hur god mat som helst idag, det var pappi L som hade gjort den, MUMS.
Solsidans avsnitt var skitbra idag, även time out var bra idag! :D Nu ska jag kolla på Wallander - Prästen sen hoppas jag på att få se Big Brother också! Natti natti sovgott sen när ni ska sova.
P U S S // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0