"You never get a second chance to make a first impression"

Hittils har dem tre första dagarna av denna vecka varit helt okej. Idag har jag nästan haft en pyssel dag hela dagen med barnen på praktiken, mysigt! Vi har målat, pratat, skrattat & så vidare.. Vi har målat stora kulisser till deras uppträdande dem ska ha med "drama-gruppen". Vi har målat med vattenfärg, träd, blommor, buskar, måln & kök. Det var faktikst roligt att måla med vattenfärg, man kände sig som liten igen. Man blev liksom att längta tillbaka lite!
Slutade som vanligt halv två idag, men vart kvar på fritids en stund. & där gjorde jag vänskapsband med några barn, hihi. Sen gick vi ut en stund & lekte en liten stund innan jag gick hem.
Det var RIKTIGT skönt att få komma hem faktiskt! Snart ska jag äta, sedan plocka iordning lite i sovrummet innan min prinsessa kommer hit för att dela säng med mig inatt, thihi. Det kommer nog bli riktigt mysigt, vi kommer tända lite ljus & bara ligga i sängen & prata lite innan vi ska sova. Det får inte bli allt för sent ikväll, utan en rätt tidig sovdags. För imorgon åker vi till Örebro med våran skola på elevskyddsombudsutbildning. (åker med 08.55 bussen imorgon bitti).
Jag tror vi åker ungefär 4 elever plus en lärare från våran skola, sen kommer det vara massa andra elever från andra skolor där också. Det brukar faktiskt vara rätt så kul på dem här utbildningarna. Vi var iväg till Stockholm på utbildning för två år en (?). Det var faktiskt riktigt kul! Då hann vi gå & handla lite kläder också, hoppas vi hinner & får det den här gången också ;) Men nu ska jag nog kanske ta & göra någon annat än att bara sitta här.. Men vad? (det kommer sluta med att jag sitter kvar här)
Ps. I love you my princess
H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0