Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

1. Jag gillar att sova, så himla skönt!
2. Gillar att lyssna på musik.
3. Jag är för det mesta på väldigt bra/flamsigt humör. Men kan ha väldigt dåliga dagar också.
4. Det värsta jag vet är när någon ljuger för mig, snackar skit bakom ryggen, ja allt åt det hållet.
5. En av dem många saker jag verkligen tycker om är att umgås med nära & kära. Ha det mysigt & trevligt.
6. Tycker även om att mysa väldigt mycket, kolla på film, äta & dricka gott.
7. Jag älskar sol, värme & sommar!!
8. Jag är rädd för stora hundar, hästar & ormar.
9. I LOOOOVE att åka på snabba saker, det är livet!
10. Jag har världens bästa mammi & jag älskar henne mest.
-
Förövrigt har jag klippt mig idag. Men det kommer ingen bild på nya frisyren. Orkar inte ta någon ny bild! Så det får bli en rätt gammal, fast ändå ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0